Retourneren

Indien je niet tevreden bent met een ontvangen product of je een product wilt ruilen, heb je het recht het product aan dizaelise.nl te retourneren of te ruilen.

Voorwaarden:

1. Mocht je aankoop niet aan je verwachtingen voldoen heb je het recht om artikelen tot 14 dagen na ontvangst retour te sturen. Dit kan je melden via de website door het contactformulier in te vullen via de knop contact.

Wij vinden het fijn wanneer je daarbij als volgt te werk zou willen gaan:

Meld je retour of ruiling binnen 7 dagen aan na ontvangst via ons contactformulier

Vul het retourformulier in en voeg die toe bij je retourpakket

Stuur je pakketje hierna binnen 7 dagen retour.

Contactformulier

Bij het retourneren en/of ruilen vul je het contactformulier in onder vermelding van het factuurnummer. Het factuurnummer staat vermeld op de factuur die je per email hebt ontvangen. Vul bij opmerking/vraag het artikelnummer van het product in dat je wil ruilen/retourneren en indien mogelijk de reden van retourneren.

Retourzendingen

Zorg ervoor dat het te retourneren artikel nog voorzien is van de originele labels en indien mogelijk in de oorspronkelijke verpakking. Artikelen worden niet geaccepteerd:

als ze gedragen en/of gewassen zijn;

beschadigd zijn of wanneer je zelf geprobeerd hebt de beschadiging te herstellen;

als je de gebruiksaanwijzing niet hebt opgevolgd.

De retourkosten zijn voor rekening van de klant. We adviseren om het pakketje aangetekend te retourneren zodat het pakketje traceerbaar is met een track & trace code.

Verwerking retour en terugbetaling

Dizaelise.nl zal uiterlijk binnen 14 werkdagen nadat een product in goede staat retour ontvangen is, het betaalde aankoopbedrag, exclusief de verzendkosten, rechtstreeks op je bankrekening terugstorten (indien via iDEAL betaald is). Vanaf het moment dat dizaelise.nl het aankoopbedrag terugstort moet er rekening worden gehouden met 2 a 3 dagen verwerkingstijd via het betalingssysteem.

Bovenstaande is tevens geldig voor SALE aankopen.

De retourzending kan verzonden worden naar onderstaand adres:

Diza Elise

Robijndijk 143

4706LZ ROOSENDAAL

info@dizaelise.nl

Vragen over het retourneren of ruilen van artikelen? Vul dan het contactformulier in of mail naar info@dizaelise.nl en we zullen je vraag zo spoedig mogelijk beantwoorden.

Klachten

Wij doen ons uiterste best om je snel en goed van dienst te kunnen zijn. Heb je toch een klacht, dan dien je dit zo snel mogelijk aan ons te melden. Je kunt een e-mail sturen via het contactformulier of naar info@dizaelise.nl. Omschrijf de klacht nauwkeurig en vermeld eventueel het bestelnummer en de aankoopdatum, en je krijgt binnen enkele werkdagen (uiterlijk binnen 7 dagen) antwoord over de afhandeling van je klacht. Ben je niet tevreden met de afhandeling van de klacht? Dan kan je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel.